07136476172 - 09172030360 info@danabrain.ir
غم و اندوه در مغز چگونه به نظر می رسد؟

غم و اندوه در مغز چگونه به نظر می رسد؟

همه ی ما غم و اندوه را چشیده ایم. گاهی خیلی سخت بوده که از آن رها شویم. شاید سوال این باشد که هنگام غم، چه اتفاقاتی در مغز رخ می دهد؟!یک مطالعه جدید نشان می دهد که احساس غم یا اضطراب ممکن است با افزایش “’گفت و گو” بین دو ناحیه مغز مرتبط باشد.   در این...
5 راه برخورد با آدم های عصبانی

5 راه برخورد با آدم های عصبانی

گاهی وقت ها خودمان عصبانی می شویم و دنبال راه هایی هستیم که آن را مدیریت کنیم اما گاهی وضع به گونه ای است که طرف مقابلمان یا حتی کسی که دوستش داریم عصبانی است و شاید در ذهن ما این سوال پیش بیاید که چگونه باید برخورد کرد که حداقل از طرف ما دل شکستگی ای پیش نیاید و حرفی...
افسردگی پس از فارغ التحصیلی! از علت تا راهکار

افسردگی پس از فارغ التحصیلی! از علت تا راهکار

افسردگی پس از فارغ التحصیلی اصطلاحی نیست که بتوان آن را در فرهنگ لغت انجمن روانپزشکی آمریکا یافت ، اما تحقیقات نشان می دهد که چقدر واقعی است و تاثیری که بر مدارج تحصیلی اخیر دارد. بر اساس یک مجله پزشکی Addictive Behaviors Reports ، افسردگی در جوانان اغلب بلافاصله پس...
آیا افسردگی می تواند با تغییر فصل ایجاد شود؟ (SAD و آنچه باید بدانیم)

آیا افسردگی می تواند با تغییر فصل ایجاد شود؟ (SAD و آنچه باید بدانیم)

اختلال عاطفی فصلی (SAD) نوعی افسردگی است که مربوط به تغییر در فصول است – SAD هر سال تقریبا در همان زمان شروع می شود و پایان می یابد. اگر مانند اکثر افراد مبتلا به SAD هستید ، علائم شما از پاییز شروع می شود و تا ماه های زمستان ادامه دارد و انرژی شما را کم می کند...
بازاریابی و فروش به کمک دانش مغز! بخش سوم

بازاریابی و فروش به کمک دانش مغز! بخش سوم

رشد بازاریابی عصبی این قابلیت را دارد که جهانی را که در آن زندگی می کنیم متحول کند. در ادامه ی بحث نورومارکتینگ در بخش سوم و آخرین بخش به کاربرد های دیگر بازاریابی عصبی می پردازیم:   9. نیاز به سرعت   بازاریابی عصبی برای تشخیص اینکه مشتری در نهایت برای خرید...
بازاریابی و فروش به کمک دانش مغز! بخش دوم

بازاریابی و فروش به کمک دانش مغز! بخش دوم

آیا تاکنون درگیر تردید در تصمیم گیری شده اید ؟ممکن است برایتان پیش آمده باشد که  هنگام انتخاب بین دو هتل اگر هتل اول با آنکه هزینه ی بیشتری می گیرد و اتاق هایش کوچکتر است اما هر صبح قهوه می دهد آن را انتخاب کنید درگیر تکنیک های نورومارکتینگ شده اید.   در ادامه ی...