07136476172 - 09172030360 [email protected]

نوبت دهی دکتر اعصاب و روان شیراز، برای گرفتن نوبت با ما در تماس باشید:

آیا به دنبال بهترین پزشکان با همکاری تیم تخصصی متشکل از متخصصین اعصاب و روان، روانشناسان و متخصصین علوم اعصاب هستید؟ تیم انستیتو سلامت مغز دانا شیراز با همکاری متخصصین و با استفاده از روش‌های نوین و فناوری‌های پیشرفته، پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. برای گرفتن نوبت با ما تماس بگیرید.

آدرس: شیراز بلوار بعثت (حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی) مجتمع پزشکی مریم طبقه پنجم – واحد 13 انستیتو سلامت مغز

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: danabrain.ir@

تلفن: 07136476172 – 09172030360  

علم و صداقت مهم است
ما هر خدمتی را که در زمینه اعصاب و روان ارائه می کنیم به دقت مورد بررسی قرار می دهیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تصمیم شما برای دریافت خدمت در کلینیک سلامت مغز مورد تایید و زیر نظر متخصصین خبره اعصاب و روان (روانپزشکی) می باشد.

زیر نظر دکتر ساره شریعتی – بورد تخصصی اعصاب و روان (روانپزشکی) رتبه اول بورد تخصصی روانپزشکی و اختلالات خواب، فارغ التحصیل نمونه ی دانشکده پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۲، فارغ التحصیل نمونه ی تخصص روانپزشکی شیراز دارای رتبه بورد در سال ۱۳۹۸، ۱۰ سال سابقه ی کار در حیطه ی روانپزشکی. با همکاری دکتر علی محمد کمالی – دکترای تخصصی علوم اعصاب و مدیر واحد مغز، شناخت و رفتار دانشکده علوم و فناوریهای نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز.

در اینجا به بررسی نحوه  گرفتن نوبت در کلینیک سلامت مغز دانا، تا شما با روش های موجود برای نوبت دهی این مرکز آشنا شوید. همچنین مزایای مراجعه به کلینیک سلامت مغز را مورد بررسی قرار می دهیم.

راه های نوبت دهی دکتر اعصاب و روان شیراز

1- نوبت دهی تلفنی

در کلینیک سلامت مغز دانا شیراز، امکان نوبت دهی تلفنی فراهم است. شما می توانید با تماس با شماره تلفن موجود در سایت، نوبت خود را تعیین کنید. این روش برای بعضی از بیماران که به دلیل مسافت، یا راحتی بیشتر توصیه می شود.

2- نوبت دهی حضوری

در کلینیک سلامت مغز دانا شیراز، شما می توانید با حضور در کلینیک، نوبت خود را تعیین کنید. در این روش، شما باید به آدرس ما مراجعه می کنید و پس از مراجعه، نوبت خود را تعیین می کنید. باید توجه داشته باشید به علت تعداد بالای درخوایت های نوبت، معمولا نوبت شما برای چند روز بعد رزرو خواهد شد.

3- نوبت دهی آنلاین

امروزه با پیشرفت فناوری، امکان ویزیت به صورت آنلاین نیز فراهم است. شما می توانید به صورت تلفنی یا از طریق پیام رسان واتس اپ نوبت خود را رزرو کرده، و با متخصصین به صورت آنلاین در تماس باشید. این نوع نوبت دهی برای افرادی مناسب است که فاصله زیادی از شیراز دارند و نمیتوانند به صورت حضوری مراجعه نمایند.

نوبت دهی دکتر اعصاب و روان شیراز، برای بسیاری از بیماران به دلیل شلوغی شهر و آشنا نبودن افراد با بهترین متخصصین در این زمینه مشکل است. با استفاده از راه های آسان و سریع نوبت دهی که در بالا گفته شد، می توانید با راحتی بیشتری از خدمات ما استفاده کنید.

دلایل گرفتن نوبت دکتر اعصاب و روان در کلینیک سلامت مغز شیراز.

کلینیک سلامت مغز شیراز به عنوان یکی از مراجع مهم درمانی اختلالات عصب روانشناختی در شهر شیراز شناخته شده است. این کلینیک برای درمان اختلالات عصبی و روانی مراجعه کنندگان زیادی دارد که به دلایل مختلف نوبت دکتر اعصاب و روان را در این مرکز می‌گیرند. یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع، مهارت و تخصص بالای پزشکان و متخصصین در این کلینیک است که باعث شده تا بیماران به این مرکز مراجعه کنند و از خدمات حرفه‌ای آن بهره‌مند شوند.

دلایل دیگری که باعث گرفتن نوبت دکتر اعصاب و روان در کلینیک سلامت مغز شیراز می‌شود، عبارتند از: کار تیمی متخصصین از رشته های مختلف مانند اعصاب و روان، روانشناسی، علوم اعصاب، کاردرمانی و گفتاردرمانی…، امکانات و تجهیزات مدرن و کاملاً به‌روز، طیف گسترده‌ای از خدمات درمانی و کارشناسان متخصص در حوزه عصب‌شناسی و روان‌شناسی. به همین دلیل، نوبت‌گیری در این کلینیک برای بسیاری از بیماران اولویت دارد و برای آن‌ها بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب است.

پزشکان اعصاب و روان شیراز در کلینیک سلامت مغز شیراز در زمینه درمان طیف وسیعی از عصب روانشناختی سابقه موفقیت آمیزی دارد. این کلینیک به هزاران بیمار کمک کرده است تا از کیفیت زندگی بهتری برخوردار شوند و بسیاری از آنها توانسته اند مصرف دارو را کاهش دهند یا حذف کنند.

متخصصین کلینیک اعصاب و روان شیراز با ارائه برنامه های درمانی جامع و متناسب با نیاز هر بیمار، به بیماران خود خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. این کلینیک به صورت فردی و گروهی، مشاوره، آموزش ارائه می کند. همچنین با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، به درمان اختلالات اعصاب و روان بیماران کمک می کند. بنابراین، اگر به دنبال یک کلینیک با تخصص اعصاب و روان هستید، نوبت دهی دکتر اعصاب و روان شیراز در کلینیک سلامت مغز به شما پیشنهاد می شود.

کلینیک سلامت مغز شیراز با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات، از جمله نقشه برداری مغز (qEEG)، انواع تحریک فراجمجمه ای مغز (TMS,tDCS…)، تست خواب، نوروفیدبک، واقعیت مجازی، بایوفیدبک، تحریکی سیستم اتونوم، به ویژه در بیمارانی که به اختلالات اعصاب و روان مبتلا هستند، خدمات حرفه ای ارائه می دهد. به همین دلیل، گرفتن نوبت در این بخش، برای بسیاری از بیماران، می توانند بسیار اثر بخش باشد.

بهترین روانپزشک شیراز – واقعیت چیست؟

بهترین مرکز ثبت و تفسیر qEEG / نقشه مغزی در شیراز

چگونه بهترین روانشناس زن در شیراز را پیدا کنیم

تحریک الکتریکی مغز

معروف ترین دکتر اعصاب و روان شیراز. واقعیت چیست؟!

واحد واقعیت مجازی

واحد خواب (اختلالات خواب-سلامت خواب)

3/5 - (1 امتیاز)