07136476172 - 09172030360 [email protected]

در روز ولنتاین عاشق خودت باش

روز ولنتاین به پایان می رسد این روز برای برخی افراد معنایی عاشقانه دارد. گل و شکلات و خرس های عروسکی غول پیکر! ازطرفی برای دیگران، ولنتاین ممکن است یادآور وضعیت مجردی آنها باشد.

مجرد بودن در طول تعطیلات می تواند برای بعضی ها بهتر از دیگران باشد. گاهی این روز می‌تواند غم‌انگیز باشد و جلوه گر احساس تنهایی مانند پرده‌ای از تاریکی در سراسر وجودشان باشد. برای دیگران، این روز یادآور یک هدیه کمتر برای خرید است.

حتی اگر مجرد بودن را دوست دارید، باز هم ممکن است بخواهید کسی را داشته باشید که حتی شده برای یک روز با او وقت بگذرانید. در هر صورت، به یاد داشته باشید که عشق و شراکت، چه عاشقانه و چه دوستانه، باید هر روز جشن گرفته شود، نه فقط یک روز در فوریه.

از مجرد بودن لذت ببرید

دستور شروع یک رابطه این است: یک نفر را انتخاب کنید، یک جرقه با علاقه مشابه اضافه کنید، کمی شیمی، و بوووم! شما یک رابطه را شروع کردید.

متأسفانه، جذابیت و موضوعات مشترک فقط تا جایی پیش می رود و روابط به صورت پایدار کار می کند. روابط به زمان، شفقت، صبر، یادگیری، رشد، کشش و موارد دیگر نیاز دارند. در یک رابطه، همیشه سازش وجود ندارد و انتظارات برای به اشتراک گذاری زمان و مکان برایتان وجود دارد.

وقتی اختلافات شروع به نشان دادن خود می کنند، ممکن است خیلی زود اختلافات بزرگتری ایجاد شود. در حالی که یک رابطه به طور خودکار شما را برای آشفتگی عاطفی آماده نمی کند و اغلب چیزهایی وجود دارد که آن مشکلات را ایجاد می کند.

داشتن یک شریک زندگی مناسب، عالی است. اما همه در هر مرحله از زندگی خود برای این تعهد یا تلاش آماده نیستند. از خود بپرسید که آیا در نقطه ای هستید که برای یک رابطه آماده هستید یا خیر. مجرد بودن مطلقاً هیچ اشکالی ندارد. و ممکن است به دلیلی مجرد باشید – از خود بپرسید که چرا نمیتوانید با همین شرایط مجردی پیش روید؟ البته که گاهی مجردی بهتر است. چرا از این زمان لذت نبریم و آن را دوره آزادی ننامیم؟ از وقت گذاشتن برای خود حتی در روز ولنتاین لذت ببرید تا همه فرصت هایی را که در اختیار شما قرار می دهند کشف کنید.

بهترین شکل خودت باش

به شما گفته می شود که از بدو تولد برای هرکسی، یکی به عنوان همراه وجود دارد و کلماتی مانند عشق و رفیق روحی در ذهن شما حک می شود. چیزی که به شما گفته نمی شود این است که به عنوان یک فرد، باید به یک وضعیت خاص از بلوغ و صداقت شخصی برسید تا بتوانید در یک رابطه سالم باشید.

دختران کوچک یاد می‌گیرند که از لباس‌های عروسی، نوزادان و رفتارهای صحیح جامعه انتظار داشته باشند. بدون اینکه بفهمند واقعاً چه چیزی برای یافتن و حفظ یک رابطه سالم نیاز است.

مطمئناً یک جفت برای هرکسی وجود دارد اما اینطور به آن فکر کنید که در دوران مجردی، زمانی که ممکن است احساس تنهایی یا افسردگی کنید، مجرد بودن اشکالی ندارد.

شاید لازم باشد قبل از اینکه آماده وارد شدن به یک رابطه متعهدانه شوید، چیزی در مورد خودتان یاد بگیرید یا روی برخی چیزها در زندگی خود کار کنید. وقتی به بهترین نسخه از خودت رسیدی، مردم متوجه اعتماد به نفست می شوند. سپس آنها طوری با تو رفتار می کنند که سزاوار رفتار با تو هست. درواقع به چیزی کمتر از آن رضایت نخواهی داد و کلا اینکه عاشق خودت باش!

مزایای مجرد بودن برای هدیه گرفتن در روز ولنتاین

لازم نیست که یک شریک زندگی داشته باشید. خواه به تعطیلات عجیب و غریب فکر می‌کردید یا به یک جفت کفش. یا صرفاً هوس یک جعبه شکلات و چند گل برای زیباتر کردن اتاقتان کرده‌اید، خودتان را درمان کنید!

بهترین چیز در مورد گرفتن هدیه برای خود این است که مطمئن باشید آن را دوست خواهید داشت. اگر در روز ولنتاین مجرد هستید، هیچکس مانع از بیرون رفتن و لذت بردن شما نمی شود. عاشق خودتان باشید.

می توانید برای خود و سایر دوستان مجرد خود یک شام برنامه ریزی کنید. خواه مهمانی شام در خانه، سفارش دادن یا بیرون رفتن با هم باشد. اگر شرایطی برای برگزاری شام برای شما و دوستانتان نیست، برای یک فعالیت دیگر برنامه ریزی کنید.

برخی از استودیوهای رقص عجیب و غریب، کلاس های رقص خصوصی برای گروه ها برگزار می کنند. چرا کاری را انجام ندهید که احساس خوبی داشته باشد؟ اگر رقص مورد علاقه کسی نیست، برای صخره نوردی یا پیاده روی، کلاس نقاشی یا فیلم دیدن در شب برنامه ریزی کنید.

عشق به خود، نیاز به تمرین دارد

اینکه عاشق خودت باشی می تواند دارای یک انرژی قدرتمند و درمانی باشد. جامعه در این زمان از سال تصویر پشت سر هم از زوج‌های شاد به مردم ارائه می‌دهد. همین ها باعث می‌شود برخی افراد مجرد احساس کنند که داشتن یک فرد همراه دیگر کنارشان مهم است.

درمجموع وضعیت مجردی شما هر چه که باشد، اجازه ندهید کسی به شما بگوید که ارزش کمتری برای عشق ورزیدن دارید. یا اینکه در مجردی نمی توانید اوقات خوبی را سپری کنید. از این فصل زندگی خود لذت ببرید و از آن برای بهترین بودن استفاده کنید. عاشق خودت باش.

مجرد بودن به معنای کم بودن نیست، در هر شرایطی عاشق خودت باش!

شما حق دارید قبل از اینکه مطابق نتظارات دیگران رفتار کنید، خودتان و ارزش های وجودیتان را در دنیا بشناسید. برای برخی افراد، مجرد بودن می تواند یک تجربه دردناک باشد. پس از پایان روابط طولانی مدت، بعضی ها ممکن است با قلبی شکسته رها شوند و بدون هیچ  سمت و سوی مشخصی در رابطه گم شوند. تعطیلاتی مانند روز ولنتاین می تواند احساسات و خاطرات دردناکی را به همراه داشته باشد.

جمع بندی

مجردی هرگز چیز بدی نیست. اعضای مجموعه چند تخصصی انستیتو سلامت مغز دانا می دانند که برای بعضی افراد، مجردی می تواند باعث غمگینی، افسردگی یا حتی اضطراب شود. اگر وضعیت رابطه شما در چنگال بیماری روانی یا سوء مصرف مواد است، همین امروز با ما تماس بگیرید.

حق دارید آنقدر از خودتان راضی باشید که تنها بودن و مجردی، زمانی آرام برای رشد و تأمل اتان باشد. اگر تنهایی برایتان سخت است، انستیتو سلامت مغز دانا می تواند به شما در یافتن حس شادی کمک کند.

منبع: Love Yourself Before Anyone | Achieve Medical Center

بعد از خیانت همسر چه کنیم؟ برخورد بعد از خیانت

چطور با مرگ حیوان خانگیمون کنار بیایم؟

چرا من همش کارهامو به تعویق میندازم؟

به این مقاله امتیاز دهید