07136476172 - 09172030360 [email protected]

یک مطالعه جدید نشان می دهد تا 22٪ از آمریکایی ها ضد واکسن خودشان هستند و از این برچسب به عنوان نوعی هویت اجتماعی استقبال می کنند.

شاید یک سال است کل دنیا درگیر ویروس کرونا شده است. و از همان ابتدا شرکت های مختلف در سراسر دنیا در حال جست و جو و ساخت واکسن مناسب بودند. و وقتی اولین واکسن تاثیر خود را نشان داد بسیاری از مردم خوشحال شدند این درحالی بود که گروهی نیز به مخالفت از تزریق واکسن پرداختند. البته که گروه های این چنینی سابقه ای طولانی دارد. و حتی در گذشته هم در کشور های مختلف جنبش های مختلفی ایجاد می شد که از زدن واکسن های دوران طفولیت برای فرزندانشان خودداری می کردند.

 

یک مطالعه بر روی بیش از 1000 شرکت کننده نماینده جمعیتی نشان داد که حدود 22 درصد از آمریکایی ها خود را به عنوان ضد واکسر (ضد واکسن)معرفی می کنند و تمایل دارند این برچسب را به عنوان نوعی هویت اجتماعی بپذیرند

 

بر اساس مطالعه محققان از جمله تیموتی کالاگان ، استادیار دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه A&M تگزاس ، 8 درصد از این گروه “همیشه” خود را از این طریق شناسایی می کنند ، 14 درصد “گاهی” به عنوان بخشی از جنبش ضد واکسن شناخته می شوند.

نتایج در ژورنال Politics، Groups، and Identities منتشر شد

 

کالاغان گفت: “ما این نتایج را هم تعجب آور و هم نگران کننده یافتیم.” “این واقعیت که 22 درصد آمریکایی ها حداقل گاهی اوقات

به عنوان ضد واکسر(ضد واکسن) معرفی می کنند بسیار بالاتر از حد انتظار بود و نشان دهنده دامنه چالش واکسیناسیون

جمعیت در برابر COVID-19 و سایر بیماری های قابل پیشگیری از واکسن است.”

 

محققان همچنین دریافتند که شرکت کنندگانی که در معیار هویت ضد واکسن نمره بالایی کسب کرده اند ، از نظر متخصصان علمی اعتماد کمتری داشته و فردگرایانه ترند. علاوه بر این ، نتایج مطالعه نشان می دهد که مخالفت با نیاز های واکسن در دوران کودکی در میان کسانی که خود را به عنوان ضد واکسر (ضد واکسن)معرفی می کنند ، افزایش یافته است.

 

این مطالعه به عنوان یک “طرح” برای سایر محققان به منظور بررسی بیشتر چگونگی تأثیرگذاری شناسایی اجتماعی به عنوان ضد واکسر(ضد واکسن) بر سیاست های بهداشتی و بهداشت عمومی نقش دارد.

 

کالاگان خاطرنشان می کند که آمریکایی ها با شناسایی اجتماعی ضد واکسر(ضد واکسن) ، لایه دیگری از پیچیدگی را در کاهش جنبش ضد واکسن اضافه می کنند. تغییر ویژگی اصلی هویت اصلی اجتماعی یک کار دشوار است – وظیفه ای که به احتمال زیاد با پیام رسانی بهداشت عمومی سنتی قابل رفع نیست.

 

با حرکت به جلو ، کالاگان و سایر اعضای تیم تحقیقاتی امیدوارند بتوانند بررسی کنند که چگونه تایید برچسب ضد واکسن در سراسر کشور بر اساس ایالت ها و سطح روستایی متفاوت است و همچنین مداخلاتی که ممکن است وابستگی اجتماعی افراد به برچسب را کاهش دهد.

https://neurosciencenews.com/anti-vaxxer-social-identity-18568/

از “هویت اجتماعی” فرزندان خود حمایت کنیم

 

ترس های شایع پیرامون واکسن کرونا : از تغییر DNA تا قرنطینه

 

کشف واکسنی برای کشنده ترین نوع تومور مغزی

 

به این مقاله امتیاز دهید