07136476172 - 09172030360 [email protected]

کلینیک سلامت مغز دانا با بیش از ده سال تجربه درخشان خود، به عنوان بهترین مشاوره روانشناسی در شیراز شناخته شده است. این کلینیک با بهره گیری از جدیدترین روش‌های تشخیصی و درمانی، به بیماران خود خدماتی از جمله مشاوره، آزمون‌های روانشناسی، درمان‌های روان‌شناختی و روان‌درمانی ارائه می‌دهد. با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تخصصی، متخصصان این کلینیک با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و شادابی افراد، به دنبال تعاملی هوشمندانه با بیماران خود می‌باشند. بنابراین کلینیک سلامت مغز دانا به عنوان بهترین مشاوره روانشناسی در شیراز شناخته می‌شود.

اگر شما نیز به دنبال بهترین مشاوره روانشناسی در شیراز جهت زمینه‌های مختلف تحصیلی، ازدواج، خانواده و رواندرمانی هستید، همه شما شایسته دریافت بهترین ها هستید. همین امروز زمان مشاوره خود را تنظیم کنید! با ما در تماس باشید.

07136476172-09172030360

آدرس: شیراز بلوار بعثت (حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی) مجتمع پزشکی مریم طبقه پنجم – انستیتو سلامت مغز

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: danabrain.ir@

آنچه ما انجام می دهیم

در خدمات روانشناسی و مشاوره کلینیک سلامت مغز، ماموریت ما طراحی مؤثرترین درمان فردی است که به شما کمک می کند تا  سلامت و تندرستی را تجربه کنید. ما بالاترین کیفیت خدمات روانشناسی و مشاوره را به شما ارائه می دهیم.

رویکرد ما جامع نگر است: بدن شما (وضعیت فیزیکی)، ذهن شما (افکار و احساسات) و خلق و خو شما (جوهر شخصیت شما) را در نظر می گیریم تا به شما در دستیابی به درمان کامل و موثر کمک کنیم.

برای بسیاری، زندگی استرس زا است و ما را به سمت افکار رقابتی، اضطراب، حملات پانیک، افسردگی، احساس ناراحتی و در بیشتر مواقع با افکار منفی و تفکر بیش از حد سوق می دهد. ما اینجا هستیم تا به تسکین این علائم کمک کنیم و شما را به حال خوب برگردانیم.

ما با یک مشاوره اولیه شروع خواهیم کرد که به شما بازخورد عملی در مورد اینکه چگونه می توانید احساس بهتری داشته باشید ارائه دهیم. در مرکز مشاوره و روانشناسی ما روش هایی را ارائه می‌دهیم که به‌طور خاص با توجه به شخصیت و نگرانی‌های سلامتی شما طراحی شده است و شما را با درمانگر «مناسب» خودتان، هماهنگ می‌کنیم تا بتوانید بهترین و سریع‌ترین نتایج را به دست آورید.

چرا بهترین مشاوره روانشناسی در شیراز

مرکز ما، با همکاری بهترین روانشناسان و مشاورین شیراز، فعالیت می کند تا در زمینه‌های مختلفی از جمله تحصیلی، خانواده، زوج درمانی، اختلالات جنسی، اضطراب، افسردگی، وسواس و مشکلات شخصیت به بیماران خود کمک کنیم. با توجه به دانش و تجربه تیم متخصص ما، بیماران قادر هستند تا به راحتی با مشکلاتشان روبرو شده و راه‌حل‌های مناسبی برای آن‌ها پیدا کنند.

کلینیک سلامت مغز دانا با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روانشناسی، بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در شیراز است. این مرکز با استفاده از ابزارهای پیشرفته ای مانند نقشه مغزی (qEEG)، نوروفیدبک، تحریک فراجمجمه مغز، بایوفیدبک، واقعیت مجازی، تست خواب و… به شکلی کاملا حرفه‌ای و مؤثر به مشاوره و درمان مشکلات روانی مراجعین خود می‌پردازد. همچنین برای اولین بار در جنوب کشور استعدادیابی با استفاده از نوروتکنولوژی و روش های عصب روانشناختی و تیمی حرفه ای متشکل از روانپزشکان، روانشناسان و متخصصین علوم اعصاب در انستیتو سلامت مغز شیراز انجام می شود. هدف ما، بهبود سلامت روانی افراد و ارائه راهکارهایی از جمله درمان‌های روان‌شناختی و روان‌درمانی برای تسکین اضطراب، افسردگی، اضطراب اجتماعی، اختلالات خواب، وابستگی به مواد و… است.

ارزیابی روانشناختی

گاهی اوقات بسیار سخت است تجربیات، افکار و احساسات خود را با کلمات بیان کنیم. به علت این مسئله، ممکن است احساس ناشناخته بودن، تنهایی و عدم اطمینان، داشته باشیم. ارزیابی روان شناختی می تواند مشکلات، احساسات، انگیزه ها و تعارضاتی را که ممکن است به آنها کاملاً آگاه نباشیم، شناسایی کند.

در نتیجه، به ما درک دقیق تری از خودمان، و راهکار های مؤثر در درمان خودمان می دهد. کلینیک سلامت مغز به عنوان بهترین مشاوره روانشناسی در شیراز، خدمات ارزیابی را با استفاده از ابزارهای ویژه مبتنی بر شواهد انجام می دهد، از جمله ارزیابی هوش، عصب روانی، شخصیت و ارزیابی تحصیلی.

در این روش ارزیابی، ما از رویکرد جامع استفاده می کنیم تا به درکی دقیقی از عملکرد روانی مراجع خود برسیم. با بررسی پیچیدگی شخص، ما مشکلات روانی آن فرد را شناسایی می کنیم و نحوه تعامل پیچیده ای که در آن عمل می کند را بررسی می کنیم. این رویکرد به ما کمک می کند که مسائل دشوار را به زبان ساده توضیح دهیم و در فرایند درک آنها چیزی از دست ندهیم. این روش ارزیابی، پایه موفقیت های ما است و مراجعین ما احساس می کنند که درک شده اند و می توانند در کنترل روانی خود مشارکت کنند.

چه نوع ارزیابی برای من مناسب است؟

هدف ما در کلینیک سلامت مغز به عنوان بهترین مشاوره روانشناسی در شیراز، یک ارزیابی دقیق و جامع و شناسایی نقاط قوت و ضعف در چندین حوزه است.  و درک آنچه ممکن است در توانایی فرد برای عملکرد در بالاترین سطح اختلال ایجاد کند. پس از تکمیل ارزیابی، ما به مراجع خود یک بازخورد جامع و درمانی ارائه می دهیم که شامل توصیه های عملی برای بهبود عملکرد آنها است. علاوه بر این، اگر فرد نیاز به درمان روانشناختی داشته باشد، ما یک برنامه درمانی فردی برای مقابله موثر با مشکلات شخص و کمک به آنها در دستیابی به اهداف خود ایجاد می کنیم.

ارزیابی روان‌شناختی: پرسش‌های متداول

  • ماهیت مشکل روانی من چیست؟
  • بهترین روش روان درمانی برای من چیست؟
  • چرا نمی توانم در محل کار یا مدرسه تمرکز کنم؟
  • چگونه می توانم روابط خود را با دیگران بهبود بخشم؟
  • چگونه می توانم در کار سازماندهی و کارآمدتر باشم؟
  • چرا بهتر نمی شوم؟

علاوه بر این، ما این سؤالات خاص را ارزیابی می کنیم:

  • آیا من یا فرزندم اختلال نقص توجه داریم؟
  • آیا من یا فرزندم اختلال روانپزشکی داریم؟
  • آیا من یا فرزندم ناتوانی یادگیری داریم؟
  • آیا من یا فرزندم مشکل ذهنی داریم؟
  • آیا من دچار مشکلات حافظه یا زوال عقل هستم؟

در شرایطی که اقدامات تخصصی لازم باشد (مثلاً MMPI-2، مقیاس‌های هوشی وکسلر، تست های شناختی) برای غربالگری فرد، استفاده می شود.

 

چه نوع درمانی برای من مناسب است؟

  • درمان شناختی رفتاری (CBT)
  • درمان رفتاری
  • درمان پذیرش و تعهد
  • درمان روان پویایی
  • درمان بین فردی
  • درمان رابطه ای
  • درمان مبتنی بر ذهن آگاهی
  • درمان جامع نگر

امروز وقت خود را برای یک ارزیابی روانشناختی رزرو کنید

ما یک درمان مؤثر و متناسب با فردی طراحی خواهیم کرد تا به شما کمک کند به سلامت و تندرستی بهینه برسید.

07136476172 – 09172030360

خدمات روانشناسی و مشاوره ما

ما اینجاییم تا کمک کنیم!

مشاوره اولیه برای ارزیابی بهترین روش درمانی برای شما و درمانگر “مناسب” برای شما

روان درمانی فردی

روان درمانی زوج و خانواده

روان درمانی گروهی

تست روانشناسی

مشاوره تحصیلی

کلینیک سلامت مغز، به عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در شیراز، اهمیت بسیاری را به مناسب بودن درمانگر با بیماران خود می دهیم. ما با توجه به نیازهای شما، درمانی متناسب و موثر را با توجه به تخصص و شخصیت درمانگر که بهترین گزینه برای شماست، ارائه می دهیم. در اینجا، با بهره گیری از تجربه و دانش متخصصین ما، به شما کمک می کنیم تا بهترین نتیجه را در مشاوره خود بدست آورید.

خواه با اضطراب، حملات پانیک، ضربه روانی، افسردگی، یا مسائل مربوط به رابطه دست و پنجه نرم می کنید و یا احساس می کنید بار افکار منفی و تفکر بیش از حد دارید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما مؤثرترین درمان را بر اساس شخصیت شما به شما ارائه دهیم.

هدف ما ارائه بهترین کیفیت درمانی به شماست تا بتوانید به سرعت احساس بهتری داشته باشید. ما تیمی از روانشناسانی هستیم که در تشخیص مشکلات روانشناختی و روش های درمانی متعدد تخصص داریم. به این ترتیب، ما می توانیم درمانی را به شما ارائه دهیم که به بهترین وجه نیازهای فردی شما را برآورده می کند.

ذهن و بدن شما ارتباط نزدیکی با هم دارند و در ارتباط دائمی با میزان رضایت شما در زندگی هستند. یک فرد شاد دارای بدنی سالم و ذهنی روشن است، به این معنی که زندگی شخصاً رضایت بخش است.

کار تیمی

کلینیک سلامت مغز در شیراز، به عنوان یکی از مراکز مشاوره روانشناسی برجسته، با ارائه خدماتی متنوع و با کیفیت، برای افرادی که نیاز به مشاوره روانشناسی دارند، خدمات خود را ارائه می دهد. در این مرکز، علاوه بر روانشناسان و مشاورین با تجربه، روانپزشکان با تخصص در حوزه روانپزشکی و متخصصین علوم اعصاب نیز حضور دارند. با این ترکیب متخصصان مختلف، این مرکز قادر است تا به بیماران خود، در برطرف کردن مشکلات روانی، کمک کند و از نظر جسمی و خلقی، بهترین نتیجه را برای آنان به ارمغان آورند.

بهترین روانشناس زن در شیراز

بهترین مرکز نوروفیدبک در شیراز

بهترین متخصص افسردگی در شیراز

بهترین مرکز ثبت و تفسیر qEEG / نقشه مغزی در شیراز

معروف ترین دکتر اعصاب و روان شیراز. واقعیت چیست؟!

 

 

به این مقاله امتیاز دهید