07136476172 - 09172030360 [email protected]

اگر به دنبال کلینیک حافظه یا تست حافظه در شیراز هستید، ما پیشرفته ترین خدمات تشخیصی و درمانی موجود برای بیماری آلزایمر، سایر انواع زوال عقل و بیماری های مرتبط با پیری را ارائه می دهیم. مرکز تشخیصی و درمانی ما، ارزیابی جامع عصبی و روانی را برای تعیین علل احتمالی تغییرات در حافظه ارائه می دهد.

مرکز سلامت مغز دانا از سال 1395 از فناوری نقشه برداری مغز برای ایجاد پروتکل های مغز هدفمند استفاده می کند. در طول سال ها، ما به طور مداوم، همراه با فناوری های به روز، برای به حداکثر رساندن ارتقا و بهبود عملکرد مراجعین خود گام برداشته ایم،. نتیجه این است که تا به حال به هزاران نفر کمک کرده ایم تا حافظه و عملکردشان بهبود یابد.

آیا بدنبال بهترین کلینیک حافظه در شیراز هستید؟ همه شما شایسته دریافت بهترین ها هستید. همین امروز زمان مشاوره خود را تنظیم کنید! با ما در تماس باشید.

07136476172 – 09172030360

آدرس: شیراز بلوار بعثت (حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی) مجتمع پزشکی مریم طبقه پنجم – انستیتو سلامت مغز

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: danabrain.ir@

کارشناس آلزایمر و زوال عقل

تیم کلینیک حافظه و پیری ما پیشرفته ترین خدمات تشخیصی و درمانی موجود برای بیماری آلزایمر و سایر انواع زوال عقل و بیماری های مرتبط با پیری را ارائه می دهد.

برای سالها، پزشکان و محققان و متخصصین ما کمک های عمده ای در درک بیماری آلزایمر، آسیب عروقی مغز و مشکلات حافظه داشته اند. تیم ما شامل متخصصان مغز و اعصاب، روانپزشکان، روانشناسان، متخصصین علوم اعصاب، گفتاردرمانگران و کاردرمانگران است که همگی در زمینه تشخیص، درمان و تحقیق همکاری می کنند.

رویکرد ما

مرکز حافظه و پیری کلینیک سلامت مغز دانا، تکنیک های تشخیصی پیشرفته، درمان های مدرن و جدیدترین تحقیقات را برای ارائه جامع ترین مراقبت برای اختلالات حافظه ارائه می دهد. این مرکز با تیمی از متخصصین، ازکاردرمانگر های شناختی و روانشناسان گرفته تا پزشکان و محققان، قادر به رمزگشایی علائم و علل بسیار پیچیده مشکلات حافظه و زوال عقل است. به کمک پژوهشگران برجسته و ارتباط با مراکز علمی، دانش ما در مورد درمان های جدید مشکلات حافظه کاملا به روز و دقیق است. با وجودی که بیماری آلزایمر در حال حاضر هیچ درمانی ندارد، تیم متبحر ما به شما کمک میکند تا مشاوره جامع و درمان های علامتی داشته باشید که می تواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد.

چرا ما را برای درمان بیماری آلزایمر یا زوال عقل انتخاب کنید؟

ما تکنیک های تشخیصی پیشرفته، درمان های مدرن و جدیدترین تحقیقات را برای ارائه جامع ترین مراقبت ها ادغام می کنیم.

این مرکز با تیمی متخصص، از کاردرمانگران و روانشناسان گرفته تا پزشکان و محققان، قادر به رمزگشایی علائم و علل بسیار پیچیده مشکلات حافظه و زوال عقل است.

تیم پژوهشگران مرکز ما، هر روز درحال آپدیت دانش خود در زمینه درمان مشکلات حافظه و پیری هستند.

تحریک مغناطیسی مغز

بعد از انجام تست حافظه در شیراز علاوه بر رویکرد دارویی، روش های غیر دارویی برای بهبود مشکلات حافظه وجود دارد یکی از آنها تحریک مغناطیسی مغز است. مطالعات نشان داده است که این نوع تحریک مغز می تواند باعث بهبود خلق و خو و حافظه افراد شود. حافظه اپیزودیک شما چیزی است که به شما کمک می کند تا فردی منحصر به فرد باشید. برخی از درمان‌های افسردگی می‌توانند بر توانایی فرد در به خاطر سپردن تأثیر بگذارند. تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال (TMS) یک درمان جایگزین جدید وایمن است که به شما امکان می دهد خاطرات خود را حفظ کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تحریک اینجا را ببینید

تحریک الکتریکی مغز

همچنین مطالعات زیادی تاثیر تحریک فراجمجمه ای مغز با جریان مستقیم و متناوب (tDCS,tACS) را بر روی افراد دارای مشکلات حافظه نشان داده است. تحیقات نشان داده است که تمرینات شناختی همراه با تحریک فراجمجمه ای مغز می تواند باعث بهبود عملکرد حافظه شود. در کلینیک حافظه انستیتو سلامت مغز، علاوه بر تست حافظه در شیراز، این نوع مداخلات نوین برای بهبود عملکرد افراد مبتلا به اختلالات حافظه و دمانس انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تحریک اینجا را ببینید.

نقشه برداری مغز

الکتروانسفالوگرافی کمی یا qEEG یک ابزار تشخیصی ایمن و غیر تهاجمی است که برای ارزیابی فعالیت الکتریکی مغز استفاده می شود. در سال های اخیر به عنوان ابزاری برای کمک به درمانگران و پزشکان در تشخیص زوال عقل و سایر اختلالات عصبی محبوبیت پیدا کرده است.

بر اساس مطالعات اخیر بر روی الکتروانسفالوگرافی کمی، هنگامی که توسط یک نوروساینتیست ماهر برای تعیین سطوح مختلف اختلال عملکرد شناختی استفاده می شود، این ابزار می تواند برای بهبود تجزیه و تحلیل فعالیت پس زمینه در مغز، فعالیت کانونی آهسته/سریع، عدم تقارن های ظریف، و همچنین پیگیری های طولی کمک کند. EEG کمی یک ابزار تشخیصی کاربردی و مفید همراه با تست های عصبی است. در کلینیک حافظه انستیتو سلامت مغز، علاوه بر تست حافظه در شیراز، از این نوع خدمات تشخیصی  برای بهبود عملکرد افراد مبتلا به اختلالات حافظه و دمانس استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نقشه برداری مغز اینجا را ببینید.

کاردرمانی شناختی

پس از تست حافظه در شیراز، افراد دارای مشکلات حافظه یا آسیب مغزی می توانند با کمک کاردرمانی زندگی مستقل و پرباری داشته باشند. کاردرمانی می تواند از افراد مبتلا به زوال عقل در حفظ توانایی های فیزیکی و شناختی و انجام فعالیت های معنادار حمایت کند.

کاردرمانی شناختی می تواند به افراد مبتلا به زوال عقل در سازگاری با تغییرات در توانایی های فیزیکی یا شناختی و همچنین بهبود مهارت های عملکردی خود مانند حمام کردن، لباس پوشیدن و نظافت کمک کند. کاردرمانی می‌تواند به افراد مبتلا به زوال عقل کمک کند تا به لذت بردن از سرگرمی‌های خود ادامه دهند، حتی با کاهش توانایی‌هایشان.

در کلینیک حافظه انستیتو سلامت مغز، علاوه بر تست حافظه در شیراز، از کاردرمانی شناختی برای بهبود عملکرد افراد مبتلا به اختلالات حافظه و دمانس استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا را ببینید.

تست خواب

افراد مبتلا به زوال عقل و مشکلات حافظه، خواب آلودگی بیش از حد در طول روز را تجربه می کنند که با خواب پراکنده در شب همراه است. در نتیجه، افراد مبتلا به زوال عقل اغلب در طول روز چرت‌های مکرر و کوتاه مدت می‌زنند تا خواب از دست رفته خود را جبران کنند. مطالعات نشان داده است که رابطه دوطرفه ای بین اختلالات خواب و مشکلات حافظه وجود دارد. نشان داده شده است افرادی که آپنه خواب (قطع تنفس حین خواب) را تجربه می کنند تا 3 برابر احتمال ابتلا به زوال عقل در آنها افزایش پیدا می کند.

در کلینیک حافظه انستیتو سلامت مغز، علاوه بر تست حافظه در شیراز، از تست خواب برای ارزیابی سلامت خواب استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا را ببینید.

کلام آخر

مهم‌ترین چیزی که در مورد اختلالات حافظه و تست حافظه در شیراز باید به یاد داشته باشید، درخواست کمک است! مشکلات حافظه نشانه ضعف یا تنبلی نیست، اختلالات حافظه نشانه عدم تعادل چیزی در مغز است. خوشبختانه، با درمان مناسب، می توانید دوباره احساس خوبی داشته باشید.

اگر شما یا یکی از عزیزانتان با مشکلات حافظه دست و پنجه نرم می کنید و به دنبال بهترین تیم درمانی متشکل از روانپزشکان، روانشناسان، نوروساینتیست های و سایر متخصصین مرتبط هستید با ما در تماس باشید. شما لایق بهترین ها هستید. 

07136476172-09172030360

آدرس: شیراز بلوار بعثت (حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی) مجتمع پزشکی مریم طبقه پنجم – انستیتو سلامت مغز

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: danabrain.ir@

 

تحریک الکتریکی مغز

تحریک مغناطیسی مغز

بهترین مرکز ثبت و تفسیر qEEG / نقشه مغزی در شیراز

کاردرمانی عصبی

واحد خواب (اختلالات خواب-سلامت خواب)

بهترین مرکز نوروفیدبک در شیراز

به این مقاله امتیاز دهید