نحوه دریافت خدمات
- برای بالاترین سطح کیفیت خدمات، به طور معمول جهت ورود و استفاده از خدمات کلینیک، ابتدا باید توسط متخصصین ما ارزیابی شوید.
- در صورتی که از سمت پزشک دیگری برای دریافت خدمات ارجاع داده شدید، می توانید جهت بررسی، برگ ارجاع خود را به پذیرش ما ارائه دهید.
- پس از نوبت گیری و ارزیابی توسط متخصصین ما، در صورت لزوم، شما می توانید از بقیه خدمات کلینیک، مانند رواندرمانی، تست خواب، انواع تحریک مغز، نوروفیدبک، نقشه مغزی، تست حافظه و… استفاده کنید.
- دریافت نوبت حضوری یا مشاوره تلفنی فقط با پرداخت ویزیت کامل امکانپذیر است.
نکتهی مهم
- کلینیک سلامت مغز، بستری برای موارد اورژانسی نیست. در این شرایط باید به نزدیکترین بیمارستان یا درمانگاه مراجعه کنید و یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.
قوانین پرداخت و اخذ نوبت
اگر به هر دلیلی نیاز دارید که نوبت اخذ شده را تغییر دهید، لطفا با دقت موارد زیر را مطالعه نمایید:
جابجایی نوبت:
امکان لغو و کنسل کردن نوبت وجود ندارد، در صورت نیاز، دوستان یا آشنایانتان می توانند از این نوبت استفاده کنند.
برای تغییر وقت ملاقات، لطفاً حداکثر ۲۴ ساعت قبل از زمان مقرر با شماره های کلینیک تماس بگیرید.
عدم حضور در زمان تعیین شده منجر به ابطال نوبت شما خواهد شد، و در این صورت امکان بازگشت مبلغ یا تغییر زمان نوبت ممکن نخواهد بود.
زمان حضور در کلینیک
لطفا توجه داشته باشید که سر وقت (بر اساس نوبت خود) در کلینیک حاضر باشد. به خاطر داشته باشید زمان شما برای ما با ارزش می باشد و بی شک اهمیت آن را درک می کنیم. با این حال موارد غیر قابل پیش بینی ممکن است در شرایطی موجب تاخیر در ارائه خدمات شود. از اینکه شکیبا هستید ممنونیم.