07136476172 - 09172030360 [email protected]

آهنگ هیپ هاپ با کاهش خودکشی در ایالات متحده مرتبط است .یک مطالعه جدید گزارش می دهد که یک آهنگ محبوب هیپ هاپ توسط Logic منجر به افزایش تماس ها با خط ملی پیشگیری از خودکشی و کاهش خودکشی شده است.

 

 

مطالعه ای در شماره کریسمس نشان می دهد که توجه عمومی در مقیاس گسترده به آهنگ “1-800-273-8255” هنرمند هیپ هاپ آمریکایی Logic با افزایش تماس ها به خط حیاتی پیشگیری از خودکشی ملی ایالات متحده و کاهش خودکشی همراه بود. BMJ.

به گفته محققان. این یافته‌ها اثر محافظتی داستان‌های رسانه‌ای مثبت در مورد افکار خودکشی و کمک به رفتار جستجو را نشان می‌دهد. به‌ویژه برای گروه‌هایی که دسترسی به آنها با پیام‌های سنتی سخت است.

پژوهش

 

شواهد واضحی وجود دارد مبنی بر اینکه گزارش‌های رسانه‌ای در مورد خودکشی می‌تواند منجر به خودکشی‌های بیشتر شود. اما کمتر در مورد اثرات محافظتی گزارش‌های امید و بهبودی شناخته شده است. عمدتاً به این دلیل که پوشش رسانه‌ای بسیار کمتری نسبت به داستان‌های مرگ خودکشی دریافت می‌کند.

 

یک استثنا در آوریل 2017 بود. زمانی که لاجیک. هنرمند هیپ هاپ آمریکایی. آهنگ خود را با نام «1-800-273-8255» منتشر کرد. که به طور برجسته شامل شماره خط حیاتی پیشگیری از خودکشی ملی ایالات متحده بود.

 

این آهنگ فردی را توصیف می کند که در بحران خودکشی قرار دارد و با شماره تماس می گیرد تا کمک کند. که نقطه عطفی به سمت بهبود و تسلط بر بحران آنها است.

 

این آهنگ در جدول بیلبورد ایالات متحده به رتبه سوم رسید و در جوایز موسیقی MTV 2017 و جوایز گرمی 2018 اجرا شد و توجه عمومی را به خود جلب کرد.

 

برای ارزیابی اینکه آیا پیام مثبت آهنگ با تغییر رفتار مرتبط است یا خیر. محققان به رهبری توماس نیدرکروتنتالر در دانشگاه پزشکی وین. ارتباط بین آهنگ Logic و تماس‌های روزانه با شماره خط ملی پیشگیری از خودکشی و همچنین خودکشی‌های روزانه در ایالات متحده را بررسی کردند.

 

نحوه محاسبه

 

با استفاده از پست‌های توییتر برای تخمین توجه مخاطبان در طول یک ماه. آنها دریافتند که در دوره 34 روزه بلافاصله پس از سه رویداد با شدیدترین توجه عمومی (انتشار آهنگ. جوایز موسیقی ویدیوی MTV 2017 و جوایز گرمی 2018) وجود داشته است. 9915 تماس اضافی با خط حیاتی پیشگیری از خودکشی ملی. افزایش 6.9 درصدی نسبت به تعداد مورد انتظار.

 

در همین مدت. 245 مورد خودکشی یا 5.5 درصد کمتر از حد انتظار کاهش یافت.

 

این یک مطالعه مشاهده ای است. بنابراین نمی توان علت را تعیین کرد و محققان به برخی محدودیت ها اشاره می کنند. به عنوان مثال. مشخص نیست که آیا آهنگ فراتر از دوره‌های پیشین. بیشترین توجه تأثیرات داشته است یا خیر. و داده‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است به طور کامل تعداد افرادی را که به آهنگ گوش داده‌اند نشان ندهند.

 

اما آنها توانستند چندین عامل بالقوه تأثیرگذار را توضیح دهند و یافته‌ها پس از تحلیل‌های بیشتر تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماندند.

 

به این ترتیب. آنها می‌گویند این یافته‌ها بر مزایای بالقوه سلامت جمعیت از کار خلاقانه و نوآورانه با بخش‌های دیگر. مانند صنایع موسیقی و سرگرمی. برای ترویج داستان‌های تاثیرگذار جدید در جستجوی کمک که با مخاطبان گسترده طنین‌انداز می‌شود. تاکید می‌کند و ردپایی قابل مشاهده بر جای می‌گذارد. رسانه های اجتماعی. و از نظر عدم انجام اقدامات بالقوه کشنده. بلکه از نظر مقابله و تسلط بر بحران. ایمن هستند.

 

نتیجه قابل تفسیر است.

 

آنها می افزایند: «مداخله هایی که از این اصول پیروی می کنند می توانند به ایجاد تغییر رفتاری برای افزایش کمک جویی و جلوگیری از خودکشی کمک کنند.

 

الکساندرا پیتمن از دانشگاه کالج لندن در سرمقاله‌ای مرتبط می‌نویسد: این مطالعه بیشتر از اثر پاپانو حمایت می‌کند – این نظریه که گزارش‌های رسانه‌ای درباره غلبه بر یک بحران خودکشی فردی در برابر خودکشی محافظت می‌کند.

 

او می‌گوید برای کمک به درک مکانیسم احتمالی عمل مداخله به کار بیشتری نیاز است. اما تا آن زمان. از تعهد تأثیرگذاران فرهنگی کلیدی برای کمک به تقویت مداخلات بهداشت عمومی با هدف تقویت محافظت در برابر خودکشی در گروه‌های آسیب‌پذیر خاص استقبال می‌کند.

«۱-۸۰۰-۲۷۳-۸۲۵۵» تک‌آهنگی از هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا لاجیک از سومین آلبوم استودیویی وی به نام همه به همراهی آلیسیا کارا و خالید است که در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد. این شماره. شماره مرکز ملی مقابله با خودکشی آمریکاست

 

سر رابرت بریسون هال دوم[۱][۲] (به انگلیسی: Sir Robert Bryson Hall II) (متولد ۲۲ ژانویه ۱۹۹۰ دز گیترزبرگ.مریلند) که بیشتر با نام هنری خود لاجیک (به انگلیسی: Logic) شناخته می‌شود. خواننده رپ.ترانه‌سرا و آهنگساز آمریکایی است.

 

موسیقی هیپ-هاپ (به انگلیسی: hip-hop music) همچنین شناخته شده به عنوان موسیقی رپ. یکی از زیر سبک‌های موسیقی است که به‌طور هم زمان با فرهنگ هیپ‌هاپ رشد کرده‌است. این نوع موسیقی. از دو بخش اصلی تشکیل شده‌است: رپ (MC) و DJ (میکس‌صدا و اسکرچ). این موارد به همراه رقص برک و گرافیتی چهاربخش خرده‌فرهنگ هیپ هاپ. یک نهضت فرهنگی است که توسط جوانان شهری به خصوص سیاهان آمریکا در شهر نیویورک. در اوایل دهه ۱۹۷۰ ایجاد [۱] شده است.

 

آیا می توان خودکشی را در یک فرد پیش بینی کرد؟!

 

سابقه خودکشی والدین و تنظیم احساسات: عوامل خطر در خودکشی کودکان

 

https://neurosciencenews.com/hip-hop-song-linked-to-a-reduction-in-suicides-in-the-us/

به این مقاله امتیاز دهید