07136476172 - 09172030360 [email protected]

اگر به دنبال مطب دکتر محمد نامی شیراز هستید، با ما در تماس باشید. دکتر محمد نامی یکی از بنیانگذاران کلینیک سلامت مغز است، همچنین دکترای تخصصی مغز و شناخت و فلوشیپ اختلالات خواب. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه Canadian University Dubai هستند و دانش آموخته و عضو کارگروه سلامت روان دانشکده پزشکی هاروارد.

آدرس: شیراز بلوار بعثت (حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی) مجتمع پزشکی مریم طبقه پنجم – واحد 13 انستیتو سلامت مغز

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: danabrain.ir@

تلفن: 07136476172  09172030360

 

دکتر محمد نامی، فلوشیپ اختلالات خواب، یکی از بهترین متخصصان خواب و اختلالات خواب در ایران هستند. ایشان دارای تحصیلات و تجربه کافی، تخصص و مهارت، و روش درمانی موثر هستند.

دکتر نامی در زمینه‌های مختلف اختلالات خواب، از جمله:

  • بی خوابی
  • آپنه خواب
  • اختلال حرکتی در خواب
  • اختلالات خواب ناشی از داروها و بیماری‌های زمینه‌ای
  • اختلالات خواب در کودکان و نوجوانان

تخصص و تجربه دارند. ایشان از روش‌های درمانی موثر و به‌روز برای درمان اختلالات خواب استفاده می‌کنند.

اگر شما از اختلالات خواب رنج می‌برید، دکتر محمد نامی (فلوشیپ خواب) می‌توانند به شما کمک کنند تا خواب بهتری داشته باشید و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت، با شماره تلفن 09172030360 – 07136476172 تماس بگیرید.

ویژگی‌های دکتر محمد نامی (فلوشیپ خواب در شیراز):

  • دارای پزشک، دکترای تحصصی علوم اعصاب و فلوشیپ اختلالات خواب
  • تخصص و مهارت در زمینه‌های مختلف اختلالات خواب
  • استفاده از روش‌های درمانی موثر دارویی و غیر دارویی و به‌روز
  • توجه به بیمار و ارائه خدمات با کیفیت

اگر به دنبال یک متخصص اختلالات خواب خوب هستید، دکتر محمد نامی می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. ایشان دارای تحصیلات و تجربه کافی، تخصص و مهارت، و روش درمانی موثر هستند.

کلینیک سلامت مغز یکی از معتبرترین مراکز اختلالات خواب و سلامت خواب در کشور است. در این مرکز چرخه خواب و بیداری مراجعین مورد ارزیابی دقیق توسط متخصصین اختلالات خواب و روانپزشکان متبحر در زمینه اختلالات خواب قرار می گیرد، که شامل تمام اختلالات خواب بزرگسالان و کودکان می باشد.

مرکز اختلالات خواب، کلینیک سلامت مغز خدمات خود را برای بیماران مبتلا به اختلالات خواب در شیراز و جنوب کشور ارائه می دهد. برای بیش از 10 سال، متخصصان ما به هزاران بیمار کمک کرده اند تا بهتر بخوابند، احساس آرامش بیشتری داشته باشند و از انرژی بیشتری در طول روز لذت ببرند.

این مرکز طیف گسترده ای از گزینه های درمانی برای خروپف، آپنه خواب، وحشت های شبانه، راه رفتن در خواب، سندرم پای بی قرار، بیخوابی، نارکولپسی، پرخواب، اختلالات ریتم شبانه روزی و انواع دیگر بیماری های خواب ارائه می دهد.

همچنین کلینیک اختلالات خواب انستیتو سلامت مغز، زیر نظر متخصصین ارزیابی بالینی را برای آپنه خواب انجام می دهد. بسته به اینکه چه نوع تست خوابی برای هر بیمار مناسب تر است، تست خواب در کلینیک یا در خانه بیمار انجام می شود. علاوه بر این، بیماران با تشخیص قبلی آپنه خواب می توانند دستگاه های CPAP، ماسک ها و سایر لوازم را دریافت کنند.

اگر به دنبال مطب دکتر محمد نامی شیراز با ما در تماس باشید. هدف کلینیک خواب انستیتو سلامت مغز ارائه مؤثرترین رویکردها برای درمان اختلالات خواب است که به هر بیمار این امکان را می دهد خواب بهتر و زندگی سالم تر و پربارتر داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید.

کلینیک خواب شیراز (اختلالات خواب-سلامت خواب)

نوبت دهی کلینیک خواب شیراز

به این مقاله امتیاز دهید