07136476172 - 09172030360 [email protected]

بیش از 300 دانشمند و پزشک از دولت، صنعت و دانشگاه های فدرال، گزارشی از نتیجه گیری و توصیه های خود را در مورد مطالعات سرولوژی COVID-19 در Immunity  منتشر کردند. این گروه در ماه می برای یک کارگاه آنلاین گردهم آمدند تا در مورد نقش تست سرولوژی در درک و پاسخ به بحران بهداشت عمومی COVID-19 و کشف استراتژی های لازم برای رسیدگی به فرصت ها و شکاف های کلیدی دانش در زمینه های جدید بحث کنند.

آزمایش های سرولوژی COVID-19 برای شناسایی آنتی بادی ها در برابر SARS-CoV-2، ویروسی که باعث COVID-19 می شود، طراحی شده است. در حالی که چنین آزمایشاتی عفونت فعال را تشخیص نمی دهند، می توانند عفونت قبلی با SARS-CoV-2 را نشان دهند که ممکن است از دید پنهان مانده باشد، زیرا فرد در هنگام آلوده بودن علائم قابل توجهی را تجربه نکرده است.

 

آزمایش ایمنی تشخیص آنتی بادی SARS-CoV-2

 

کارگاه مطالعات سرولوژی COVID-19 توسط یک کارگروه بین سازمانی متشکل از کارشناسان وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده – از جمله دانشمندان موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID)، انستیتوی ملی سرطان (NCI) تشکیل شد و همینطور مؤسسه ملی قلب، ریه و خون (NHLBI)، بعلاوه، بخش هایی از مؤسسات ملی بهداشت و همچنین مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و سازمان تحقیقات و توسعه پیشرفته زیست پزشکی – و وزارت دفاع. شرکت کنندگان در تلاش برای درک بهتر پیامدهای نتایج آزمایش سرولوژی، تولید و اعتبارسنجی کیت های تست و تعیین کمیت موارد شناسایی نشده از عفونت SARS-CoV-2 بودند.

شرکت کنندگان توصیه کردند که تحقیقات اضافی لازم است تا مشخص شود که آیا و تا چه اندازه یک آزمایش آنتی بادی مثبت می تواند به معنای آن باشد که فرد با استفاده از آنتی بادی از عفونت مجدد SARS-CoV-2 محافظت می شود. شرکت کنندگان تأکید کردند که تا زمانی که چنین اطلاعاتی در دسترس نباشد، نباید از تست های سرولوژی به عنوان ابزاری مستقل برای تصمیم گیری در مورد ایمنی شخصی مربوط به قرار گرفتن در معرض SARS-CoV-2 استفاده شود.

 

 

محققان اکنون برای درک بهتر ایمنی SARS-CoV-2 مطالعاتی را در انسان و مدلهای حیوانات دنبال می کنند. شرکت کنندگان خاطر نشان کردند که چنین درکی می تواند در شناسایی اهداکنندگان پلاسما بکار رود که به طور بالقوه می تواند برای درمان افراد مبتلا به موارد شدید COVID-19 کمک کننده باشد.

محققان NCI پیشرفت در تلاش خود برای اعتبار دادن به تست های سرولوژی SARS-CoV-2 را به نمایندگی از سازمان غذا و داروی ایالات متحده بررسی کردند. شرکت کنندگان همچنین راهکارهایی را برای گسترش دقت و ظرفیت این آزمایشات برای تمایز بین آنتی بادی های اکتسابی طبیعی و واکسن ناشی از آن پیشنهاد کردند که برای ارزیابی واکسن های بالقوه COVID-19 بسیار مهم خواهد بود.

هر دو تلاش نظارتی سرولوژی، مبتنی بر جامعه و در مقیاس بزرگ – مانند مطالعه RESPONSE که توسط NIAID و NHLBI حمایت می شود – و در حال جمع آوری داده های مهم برای بهبود مدل های اپیدمیولوژیک و اطلاع رسانی در مورد تصمیم گیری در مورد بهداشت عمومی هستند. در حالت ایده آل، شرکت کنندگان خاطرنشان کردند، شرکای فدرال این فعالیت را برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی سرولوژی تعاملی گسترش می دهند که به مقامات بهداشت عمومی کمک می کند تا تغییرات در الگوهای عفونت SARS-CoV-2 را ناظر باشند و سریع به آن پاسخ دهند.

 

برای اطلاعات بیشتر به موسسه سلامت مغز دانا مراجعه کنید.

منبع:

Lerner, A.M., et al. (2020) The COVID-19 Serology Studies Workshop: Recommendations and Challenges. Immunity

به این مقاله امتیاز دهید