07136476172 - 09172030360 [email protected]

مرکز علوم بهداشت University of Oklahoma و بنیاد تحقیقات پزشکی اوکلاهما در ایجاد آزمایش جدیدی برای COVID-19 با استفاده از فناوری و معرفها با شرکت Fluidigm، همکاری کردند. این آزمایش برای تست بیماران در مقیاس بزرگ در سراسر سیستم مراقبت های بهداشتی پزشکی OU، با ظرفیت آزمایش 180،000 نمونه طی 90 روز آینده در نظر گرفته شده است.

طبق دستورالعمل جدیدی که از طرف سازمان غذا و داروی ایالات متحده انجام شده است، آزمایشگاههایی مانند OU Medicine که دارای مجوز CLIA (اصلاحات آزمایشگاهی بالینی) هستند، واجد شرایط می باشند که آزمایش تشخیصی خود را برای COVID-19 ایجاد کنند. OU درخواست مجوز اضطراری برای آزمایش از FDA را داده است.

“این همکاری با سه رهبر بهداشت و درمان اوکلاهما و Fluidigm این امکان را برای OU Medicine فراهم می کند که این آزمایش تست منحصر به فرد را به دولت ما ارائه دهد. ما معتقدیم که این تعداد آزمایش افزایش یافته به عنوان نقطه عطفی در نبرد ما با بیماری همه گیر COVID-19 خواهد بود. “

” آزمایش سریع و در دسترس سریع برای COVID-19 نه تنها باعث تسریع در درمان بیمارانی می شود که آزمایش آن ها مثبت شده است، بلکه به پزشکان ارائه دهنده خدمات بهداشتی این امکان را می دهد تا بطور معمول مورد آزمایش قرار بگیرند تا از ایمنی خود و هر کسی که با آنها روبرو می شوند، اطمینان حاصل شود.”

“افزایش آزمایش همچنین به بیماران بیشتری که مبتلا به COVID-19 نیستند، کمک می کند به مراقبت های ویژه در OU پزشکی دسترسی پیدا کنند، از جمله جراحی ها، روش ها و سایر آزمایش های تشخیصی.”

 

 

این آزمایش نتایج را به سرعت – در حدود شش ساعت – فراهم می آورد که به پزشکان این امکان را می دهد که سریعاً معالجه را بر روی بیمارانی انجام دهند که آزمایش آن ها مثبت می شوند و به مقامات بهداشت عمومی کمک می کنند تا تصویر دقیق تری از شیوع ویروس در اوکلاهما به دست آورند.

راه حل هایی که پردازش را با مقیاس و سرعت بالا ارائه می دهند در افزایش سطح تست های COVID-19 از اهمیت بالایی برخوردار هستند، پیش بینی می کنیم که این آزمایش روزانه چندین هزار نتیجه آزمایش را بتواند تحویل دهد و به صورت آنلاین و در زمان ویژه ای برای بیماران COVID-19 انجام شود.

آزمایش سریع، با ظرفیت بالا، برای ردیابی تماس همچنان حیاتی خواهد بود – تعیین اینکه چه تعداد از افراد در معرض یک فرد آلوده قرار گرفته اند. آزمایش تا زمانی که بیماران و ساکنان اوکلاهوما نیاز به آزمایش داشته باشند،کاملاً کاربردی خواهد بود. این توانایی به دولت کمک می کند تا تعیین کند چه زمانی و چگونه مردم اوکلاهومان می توانند به دنبال اوج بیماری همه گیر، بازگشت به محل کار و زندگی روزمره خود را آغاز کنند.

از آنجا که فن آوری Fluidigm از رویکرد متفاوتی نسبت به سایر سیستم عامل های آزمایش استفاده می کند، OU Medicine قادر است از قابلیت های سرعت و مقیاس خود بهره ببرد.

از ابتدای شیوع COVID-19، منابع کافی برای آزمایش یک چالش جدی برای سیستم های مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان بوده است. “سرعت ، مقیاس و خودکار بودن، اجزای اساسی برای ارائه نتایج به موقع هستند.

“به موازات این مقیاس سنجی از ظرفیت آزمایش، محصولات Fluidigm اطلاعات حیاتی در مورد پاسخ ایمنی در معرض COVID-19 را ارائه می دهند. این اطلاعات برای ارزیابی رویکردهای مدیریت بیمار و واکسن مؤثر و توسعه کاندیدای درمانی ضروری است. برنامه آزمایش COVID-19 که در شهر اوکلاهما در حال انجام است، جامعه خود را در خط مقدم تلاش های آماده سازی همه گیر در مبارزه جهانی با این ویروس قرار می دهد.”

برای اطلاعات بیشتر به  موسسه سلامت مغز دانا و  Senses Cultural Academy of Health مراجعه کنید.

منبع:

University of Oklahoma

به این مقاله امتیاز دهید