07136476172 - 09172030360 [email protected]

 

 

سفالی چیست؟


Cefaly یک دستگاه تحریک عصب خارجی (External Trigeminal Nerve Stimulation)  (e-TNS) برای درمان میگرن است. یک الکترود چسبنده روی پیشانی قرار می گیرد و دستگاه Cefaly به صورت  مغناطیسی به این الکترود وصل می شود. سپس میکروپالس های دقیق از طریق الکترود به شاخه فوقانی عصب سه قلو فرستاده می شوند تا درد سردرد را هنگام حمله میگرن (تنظیم حاد) تسکین دهند یا از حملات میگرنی در آینده جلوگیری کند.

 

 

دستگاه تأیید شده FDA برای درمان میگرن


سفالی یک درمان میگرنی غیر دارویی و غیر تهاجمی است که بهترین نسبت ایمنی / کارآیی را در مقایسه با داروهای ضد میگرنی موجود ارائه می دهد. این اولین روش درمانی برای بیمارانی است که حملات مکرر میگرن دارند. سفالی استفاده از داروها را کاهش می دهد و کیفیت زندگی مبتلایان، به طرز چشمگیری بهبود می یابد. Cefaly توسط FDA برای استفاده ی تحت نسخه، تأیید شده است.

موسسه سلامت مغز دانا، با متخصصین مجرب و ابزارهای نوین، آماده ارائه این نوع خدمات و اقدامات دیگر در زمینه مشکلات عصب-روان شناختی می باشد. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید.

 

 

سفالی برای چه کسانی کاربرد دارد؟


سفالی برای بیمارانی که از میگرن رنج می برند در نظر گرفته شده است – با حالت اورا یا بدون آن.

  • برای بهبود حملات میگرنی حاد استفاده می شود.
  • کاربرد در پیشگیری برای افراد مبتلا به میگرن که ماهانه سه یا چند حمله میگرنی دارند و برای کاهش دفعات ابتلا به میگرن به این وسیله احتیاج دارند.

 

درباره میگرن

 

براساس بنیاد میگرن آمریکا، میگرن عامل اصلی ناتوانی در بین اختلالات عصبی در ایالات متحده است. تخمین زده می شود 39 میلیون آمریکایی از میگرن رنج می برند. میگرن می تواند بسیار ناتوان کننده و پرهزینه باشد و تخمین زده می شود بیش از 36 میلیارد دلار  به طور مستقیم (به عنوان مثال ویزیت پزشک ، داروها) و غیرمستقیم (مانند کار از دست رفته ، بهره وری از دست رفته) هر سال در ایالات متحده هزینه بر میدارد.

 

سفالی

 

دکتر پیر ریگاکس ، مدیر اجرایی CEFALY Technology: “ما از مطالب جدید منتشر شده در مورد مکانیسم های عملکرد دستگاه در بهبود میگرن بسیار خرسندیم. تاکنون شمار زیادی  کارآزمایی های بالینی منتشر شده که نشان دهنده ایمنی و کارآیی دستگاه Cefaly است. نه تنها برای حملات حاد میگرنی، بلکه همچنین برای پیشگیری از میگرن نیز بسیار کارآمد است.

مقالات جدید و کارآزمایی های بالینی، منجر به پیشرفت مهم فن آوری و بهبودی بیشتر و کارآمدتر می شوند. Cefaly نیازهای برآورده نشده بیمارانی که نمی توانند تحت درمان قرار گیرند یا به هر دلیلی داروهای میگرنی تاثیری بر روی بهبودی آن ها ندارند، را برطرف می کند.

 Cefaly در بسیاری از موارد، به درمان خط اول تبدیل شده و بهترین نسبت ایمنی / اثربخشی را برای این بیماران فراهم می کند. در حالی که، همچنان ارزانترین روش درمان است.

 

دستگاه تحریک عصبی خارجی (Cefaly) در مطالعات، علائم مثبت در میگرن مزمن را نشان می دهد

 

در یک مطالعه توسط محققان به سرپرستی Marius Birlea ، MD ، استادیار عصب شناسی و مدیر، مشکلات در رابطه با انواع سردرد، دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو، توسط تحریک خارجی عصب تری ژمینال (سه قلو) خارجی (eTNS) با دستگاه Cefaly نشان داده که به عنوان یک روش درمان پیشگیرانه برای بیماران مبتلا به میگرن مزمن، مؤثر است. 

 هر دو، هم تعداد دفعات سردرد و هم مصرف داروهای سردرد با استفاده روزانه، یک جلسه eTNS و در هر جلسه 20 دقیقه، در طی 3 ماه کاهش یافته است. 

Birlea و همکارانش نوشتند: “در کنار هم ، در دو مطالعه غیر تهاجمی عصبی، نتایج افراد مورد آزمایش، به مراتب بهتر از پاسخ پلاسبو گزارش شده است. نتایج مطالعه ما نشان می دهد که eTNS برای پیشگیری از [میگرن مزمن] مؤثر است. ” 

به این مقاله امتیاز دهید