07136476172 - 09172030360 [email protected]

 ریس هیئت مدیره مرکز سلامت مغز، از تجهیز مرکز سلامت مغز دانا به معتبرترین سامانه های ارزیابی عصب شناختی با استاندارد جهانی خبر داد.

دکتر محمد نامی گفت: با پیگیری مجدانه هیئت مدیره، این مرکز به معتبرترین سامانه های ارزیابی عصب شناختی شامل آزمون های کامپیوتری بر خط و غیر بر خط حافظه، توجه، یادگیری، هیجان و کارکردهای اجرایی مجهز شده است.

ایشان ضمن اشاره به همکاری مرکز سلامت مغز با انجمن علوم اعصاب ایران شاخه فارس، ادامه داد: این مرکز به نرم افزار و پلتفرم آنلاین CBS-CP و CANTAB دسترسی دارد، با این ابزار ارزیابی های جامع شناختی و مداخلات بازتوانی عصب شناختی (CRT) با بالاترین استانداردها قابل انجام و خدمات بالینی مرتبط قابل ارائه می باشد.

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز از متخصصین و پژوهشگران حوزه علوم اعصاب جهت ارجاع بیماران و انجام مطالعات کاربردی در این حوزه دعوت به عمل آورد.

دکتر محمد نامی ادامه داد: امروزه لزوم ارزیابی های جامع عصب روانشناختی و کارکردهای محوری در حوزه علوم شناختی شامل ارزیابی کمی، حافظه، توجه، یادگیری، زبان، تصمیم گیری، قضاوت، برنامه ریزی و کارکردهای اجرایی چه در شرایط بیماری و چه در افراد سالم بر هیچ متخصصی پوشیده نیست. دسترسی به ابزارهای کارآمد و استاندارد در این حوزه با بهره مندی از فناوری های عصبی، قدم بلندی برای ارائه این خدمات در حوزه علوم اعصاب در مرکز سلامت مغز تلقی می شود.

برای اطلاع بیشتر از جزییات این پلتفرم ها با شماره 36476172-071 تماس حاصل فرمایید.

به این مقاله امتیاز دهید