07136476172 - 09172030360 [email protected]


برندگان مسابقه طراحی استیکر برای هفته آگاهی از مغز 2020 (16-22 مارس)! امسال طرح های خلاقانه زیادی وجود داشتند که نشان از اشتیاق به مغز از سراسر جهان دارد. از میان 5 فینالیست، برندگان مقام اول، دوم و سوم با یک نظرسنجی آنلاین انتخاب شده اند.

 

 

طرح برنده جایزه اول Roberta Giuglea

 بر روی هزاران برچسب چاپ خواهد شد که در طول هفته آگاهی از مغز توزیع می شود. روبرتا یک دانشجوی سال اول 15 ساله در دبیرستان هنر “Hariclea Darclee” در Braila، رومانی است. او هم اکنون نه تنها در رشته های هنرهای پلاستیک تحصیل می کند، بلکه به علم کامپیوتر و عکاسی نیز علاقه مند است. معلم او، کریستین گورزو، سالها عضو فعال هفته آگاهی مغز بوده است و او را از وجود این مسابقه آگاه کرد. برای طراحی، روبرتا در انتخاب کروماتیک خود استراتژیک بود – او علاقه مند به خلق هنر است و می کوشد توانایی ها و خلاقیت خود را به چالش بکشد.

روبرتا شگفت زده است، “چگونه مغز می تواند بدن ما را هنگامی که دچار افسردگی می شویم، مدیریت کند و چگونه، وقتی خواب می بینیم، مغز ما می تواند دنیاهای کاملاً جدیدی را از هیچ چیز ایجاد کند.”

 

 

 

Sung Won Hur، برنده مقام دوم

 

 یک دانشجوی پست دکترا در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) است که هنر مرتبط با علم را به عنوان یک سرگرمی ترسیم می کند. برای او، هرگونه ابتکار یا پروژه ای که می تواند باعث ایجاد علاقه در مغز شود، ارزش دنبال کردن دارد. چیزی که برای او در مورد مغز جالب توجه است این است که، ” یک منطقه از مغز نیست که یک رفتار را برانگیزد، بلکه نواحی مختلفی از مغز هستند که در هماهنگی با یکدیگر کار می کنند برای یک رفتار خاص.”

 

 

Emmanuel Ghandilyan برنده مقام سوم

 

در ایروان، ارمنستان زندگی می کند و دانشجوی 6 ساله دانشگاه علوم پزشکی ایروان است، جایی که وی فعال در انجمن علمی است. امانوئل از زمان جوانی آرم ها را طراحی کرده و برای شرکت های مختلف آرم ایجاد کرده است. او به زیبایی مغز ایمان دارد و فکر می کند، “مغز همه چیز ما است – هویت ما، زندگی ما، عشق ما.”

برای اطلاعات بیشتر به موسسه سلامت مغز دانا مراجعه کنید. 

منبع:

Brain Awareness Week

به این مقاله امتیاز دهید